söndag 6 maj 2012

små fötter och höga ambitioner

nu har det blivit mycket deprimerande inlägg, men självklart så är det inte så det ska vara. den här bloggen ska handla om bra och fina saker med, som vaniljte, nyvakna pojkvänner, mysig fransk musik, storstäder om nätterna, skrangliga cyklar, croissanter och flygplan.

men det jag är mest förvånad över är att jag inte presenterat mig ordentligt. så nu kör vi.
jag heter felicia. jag bor utanför en liten,liten stad i södra norrland och jag packar aldrig ur mina resväskor ordentligt. jag har en familj, vänner, en pojkvän och en katt. har även en stökig garderob som är definitionen av huller om buller. jag tycker om varmt och skönt, laxpasta, pussar, musik, skratt, blommor, sovmorgnar och blå himmel. jag tycker inte om kött, tovigt hår, huvudvärk, tomma balsamflaskor, dåliga lärare och getingar. född i december runt jul, har små fötter och höga ambitioner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar